Slanke seg og trene når man er gravid?

Jeg er veldig opptatt av, og intr i kosthold og trening, og da både for helsegevinst og utseende sin del.
Syns det er moro å trene, så det er ikke så mye pes syns jeg, TIL VANLIG.
Nå derimot, gravid i 27.uke syns jeg det er peeees og tungt og trasig og skikkelig prosjekt å dra på trening. For ikke å snakke om at jeg er stup trøtt døgnet rundt, så trening er tungt når som helst :/
Synes ikke det er så mye fres over gravid-yoga, og PulsSpinn, PulsMix, PulsStep og de timene jeg vanligvis går på synes jeg går utrolig hardt over bekkenet, bor i ett hus med 3 etasjer og da naturligvis trapper, og med høyintensiv trening får jeg så vondt etter trening at jeg må bruke bekkenbelte ett par dager etterpå.

Og hva med mat når du vil holde vekten og samtidig er gravid? Spiser man feil blir man raskt dårlig form og preget av svingninger i blodsukker, så syns dette også er vanskelig jeg.

Til deg som er gravid, finner du en treningsform som passer deg?
Som ikke forverrer bekkenløsning eller sliter på hofter og bekken?



bloglovin

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Fatally Yours

Fatally Yours

31, Trondheim

I tried to childproof my house, but the children still get in!

bloglovin

bloglovin Norske blogger Del Blogglisten leser denne bloggen NÅ

Image and video hosting by TinyPic
hits